IBON

martes, 6 de octubre de 2009

Aisialdian, zuk zer egiten duzu?


Nik denbora luze daukat gauzak egiteko eta denetarik gustatzen zait egin baina beti ezin dut denetarik egin baina oso organizatuta daukat atsedenaldiko denbora gustatzen zaizkidana egiteko. Astelehenatik Ostiralera ez daukat klaserik arratsaldeetan eta asteburu osoa daukat edozer egiteko.

Lehenengo asalduko dut asteburuak, larunbatarengoizeetan nire taldeko partiduak jokatzen ditut hamabietatik ordubietara arte eta gero bazkaltzen dut nire familiarekin, nire ama, aita eta anaiarekin. Arratzaldeetan nire lagunekin joaten naiz festaren festa noizbehin eta dirua egon bada, edonon afaltzera. Igandeetako goizean ordu berandu arte lo egiten dut eta arratsaldeetan partiduak ikusten ditut pipak jaten nire aitarekin.

Astearteetan bostak arte etxerako lanak egiten ditut eta gero zazpi eta erdiak arte playekin jolasten dut, gero dutxa bat hartzen dut eta bederatziak arte ordenagailuarekin egoten naiz gauzak bilatzen edo jokuarekin ibiltzen.

Azkenean, Astelehenean, Azkenean eta Ostiralean entrenatzen naiz La Salle eskolan nire taldekideekin.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio