IBON

jueves, 7 de enero de 2010

GAZTEAK ETA LANA


Gazteak urte askotatik makina bat arazo eduki ditugu lana aurkitzeko eta denbora pasatzen den eta gero zailagoa izaten da.
Hau ez zen pasatu antzinean ,ezta ere erdi aroan eta ez nire aita txikia zenean, adibidez nire aita txikitan hamahiru urterekin ba zegoen fabrika batean lan egiten, baina gaur egun oso zaila da.
Lan ona aurkitzeko ikasketak oso importanteak dira eta gaztea garenean ez daukagu batere ikasi. Beste gauza garrantzitsua esperientzia da eta ezinezkoa da hamazazpi edo hamazortzi urtekin esperientzia edukitzea.
Gaur egungo gazteek konfidantza gehiegi galdu dugu, aukera onena da unibertsitatean ikasi bitartean lan egitea baina gauza oso zaila da eta jende gutxik egin dezake eta besteak gauza bat aukeratu behar dute lan egin edo ikasi.
Gaur egungo egoerarekin, krisis ekonomikoa, langile asko langabe eta gehitzen, zailagoa ipintzen ari da lana aurkitzea.
Ni La Salle taldean jokatzen ari naiz eta datorren urtean maila importantean jokabea espero dut, maila hau senior da eta diru pixka bat kobratzen duzu partidu batetik.
Hurrengo udan, ekainean joango naiz nire aitarekin bere lanera egiteko hilabete bat dirua irabazteko eta urte bat geratzen zait batxilleratoa bukatzeko eta unibertsitatera joateko empresarialak ikasteko.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio