IBON

miƩrcoles, 3 de febrero de 2010

BEHARREZKO DEN OHITURA


A-ULERMENA:
1.Erlaxazioa nerbio sistema lasaitzeko eta ondo ibiltzeko.
2.Modu ugarirekin: muskular progresiboa, pasiboa, taichi eta abar.
3.Niri gustatzen duen gehiena da muskular progresiboa.
4.Ohitura da teknika baino garrantsitsuagoa.
B.GAIA ETA LABURPENA:
-Gaia: Testuaren gaia da ze teknikak erabili ahal dira erlaxatzeko.
-Laburpena:
Erlaxazioa nerbio sistema kontrolatzeko erabiltzen da eta makina bat modu daude baina hau baian garrantsitsuagoa da ohiturarekin egiten duzu. Bi modu daude hori egiteko bata begiak itxita eta gauza lasaiak pentsatu eta bestea begiak itxita eta momentu polita bat gogoratu detaile guztiekin.
C-MOLDATU ESALDIAK:
1.Erlaxazioa lantzeko teknika ugari daude, esate baterako, pasiboa, muskular progresiboa, bistaratzea, yoga...
2.Erlaxazioak asko laguntzen du antsietate kasuetan, beraz, asko erabiltzen da fobiak edo beldurrak lantzeko.
3.Estresak gaixotu egiten gaitu, jakina erlaxazioak sendatu
4.Nonahi praktikatu genezake erlaxazioa, ordea, horretarako erlaxazio teknikak ezagutu behar dira.
D-IDAZLANA
Niri gauza edo leku polita bat pentsatzea erlaxatzeko ez da erraza leku ugari dauzkat pentsatzeko, baina horretetik nire gogokoa hau da:
Duela hiru urte, Ignacio Ellacuriaren taldean jokatzen nintzen bi urte, lehenean ezin nuen jokatu bi urte gehiago neuzkalako baian entrenamendu guztietara joan nintzen eta partiduan jendearik gehien animatzen pertsona zen eta partidu batzuk infiltratu egin zidaten. Denboraldi horretan liga euskaldunean sartu ginen baina han Txorierri taldea historiaren egur handiena eman zigun eta une hartatik pentsatzen nuen urte seguidoan zerbait egin behar nuela.
Eta hori zen, hurrengo urtean jokatu nuen haien kontra, 14 segundu falta ziren eta zenbakailuan azpitik geunden bi puntutatik. Albotik atera behar genuen eta jokaldi erraza genuen saskiratzeko, baina txarto atera zen eta bakarrik geratu nintzen baloiarekin hirukoaren marran eta bota nuen hirukoa eta bat batean filmearen moduz ikusi nuen dena, jokalari guztiak kamera geldoarekin mugitzen ziren eta ez nuen ezer entzun. Hirukoa garbia sartu zen eta lurrera bota nuen gero nire taldekideek etorri ziren nirengan bezarkatzeko eta Txorierriren entrenatzailea denbora hilda eskatu zuen. Jokaldi bat geratu zen eta haiek zuten baloia. Gure defentza ez zuen ondo atera eta bakarrik geratzen nuen Txorierriren jokalariren aurkan eta saiatu zuen sartzeko eta txapel izugarri bat ipini nuen eta partidua irabazi genuen. Oraindik ikastetzea dauka bigarren pisuaren bitrinan trofeoa.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio